Humanoidné
Ghúlovia (divoký)
Divoký ghúlovia (tiež známi ako "nemysliace zombie, ghúlský blázni, alebo zombie") sú ghúlovia ktorý stratili svoju schopnosť existovať pre niečo a stali sa agresívny. To spôsobilo diskrimináciu ostatných ghúlov ktorí si zachovali svoje ľudské duševné schopnosti.
Biológia
Mozgová štruktúra divokých ghúlov naznačuje, že majú regeneračnú schopnosť svojho neurologického systému čo predlžuje ich dlhšiu "normálnu" nekrotickú post-ľudskú dĺžku života ktorá ale nieje posunutá do vyšších funkcií ich mozgu. Táto schopnosť je označovaná ako post-nekrotická dystrofia. Ghúlský lekár Doktor Barrows a M.A.R.Go.T. tiež uvádzajú, že divoký ghúlovia nemajú vnútorné telesné teplo.
Vzhľadom k tomu, že časom sa myslenie divokých ghúlov zhoršuje, stavajú sa nepriateľskejší a agresívnejší a vynakladajú väčšiu schopnosť napĺnať svoju telesnú potrebu kŕmenia čo je protichodné oproti nedivokým ghúlom ktorí väčšiu schopnosť vkladajú do myslenia a uvažovania čo ich naďalej udrží nedivokých. Nieje jasné čo presne túto zmenu urýchli, ale neoficiálne dôkazy naznačujú to že ghúlovia v izolácii vykazujú menšie podmienky agresivity.
Tiež je možné že ide o postupný proces a nakoniec by mali všetci ghúlovia skončiť ako divoký, ale vzhľadom na existenciu ghúlov ktorí sa narodili ešte pred Veľkou Vojnou, pred 200 rokmi je táto teória nereálna. Tiež je možné, že miera degenerácie je závislá na jednotlivých postihnutých alebo na faktoroch okolitého prostredia.
Divoký ghúlovia vydávajú prenikavý škrekot keď útočia na nepriateľa. To môže byť užitočné v tmavých priestoroch alebo v miestnostiach kde vám niečo blokuje výhľad, pretože môže byť tažké ich nájsť v metrách alebo v Dunwichskej budove.
Správanie
Divoký ghúlovia najčastejšie v skupinách obývajú temné a chladné priestory ako sub-úrovne suterénu alebo podzemné priestory (metro), len občas opúštajú svoj lovecký revír na čas pod šírim nebom. Mýtus, že sa divoký ghúlovia boja svetla je falošný. Výskum Isabelly Proudovej tiež hovorí o tom, že sa neboja svetla a že sú priťahovaní radiáciou. Dôkaz o tom, že sa neboja svetla je Warringtonská stanica.
Pri pozorovaní divokých ghúlov môžete vidieť, že stále chodia z miesta na miesto, zastavujú sa u podlahy a čuchajú korisť, ale hneď zaútočia na všetky ne-ghúlske bytosti. Pri objavení ne-ghúla začnu vydávať prenikavý škrekot ktorý vydávajú aj pri útoku.
Divoký ghúl
Divoký ghúl je základný ghúl vo Fallout 3, nosieva na sebe len roztrhané šortky poprípade ešte nejaké roztrhané tričko. Sú slabší než väčšina ľudských protiníkov a väčšinou ich zložia 1-2 strely do hlavy z nejakej dôstojnejšej zbrane, alebo poriadna rana z nejakej solidnej chladnej zbrane. Cez ich veľkú rýchlosť a prenikavé zvuky majú výhodu len keď je ich viac, alebo keď je hráč na nízkej úrovni.
Potulný divoký ghúl
Potulný divoký ghúl je vlastne divoký ghúl s väčšou ochranou proti poškodeniu. Je tiež o niečo rýchlejší a silnejší.
Títo ghúlovia nosia zničené brnenie podobajúce sa na Bojové brnenie ktoré nosila Národná garda a Americká armáda ešte pred Veľkou Vojnou.
Zvyčajne sú na miestach kde sú aj ostatní divoký ghúlovia, ale týchto býva ich menej. Sú silnejší a odolnejší než ich kamaráti bez brnenia ale stále sú slabí v porovnaní s ostatnými tvormi v hre. Majú tendenciu objaviť sa v menších skupinách v ktorých môžu byť nebezpečný pre hráča s malým levelom. Najlepšie je ich strieľať do hlavy alebo im zraniť nohy so šípkovou puškou.
Majú nepatrne viac zdravia ako väčšina normálnych ľudí v hre a sú tiež výraznejšie rýchlejší a silnejší. Ale narozdiel od ľudí nemajú funkčnú nepriestrelnú vestu ani brnenie takže ich pomerne ľahko dostať s 2-3 strelami do hlavy s loveckej pušky. Majú 80 HP.
Zvyčajne nosia pri sebe Morfium, Rad-Away, Jet, malé množstvo zátok (4-8) a niekedy aj položku "ľudské mäso" ktoré nemá žiadnu hodnotu a ešte rôzne iné drobnosti.
Keďže nosia Bojové brnenie môžu to byť ghulifikovaný vojaci Národnej gardy, alebo Americkej armády ktorý pomáhali ľudom schovať sa do metier a do bunkrov.
Žiariaci ghúl
Žiariaci ghúl, alebo žiariaci nekrotický post-človek, je vlastne ghúl ktorý absorboval toľko radiácie, že v tme svieti. Žiariaci ghúl vydáva žiarenie takže môže byť pre normálneho človeka nebezpečný aj po smrti.
Aj keď existuje veľa ožiarených ghúlov ktorí si zachovali svoje ľudské, intelektuálne schopnost, zdá sa, že všetci alebo takmer všetci žiariaci sa stali divokými.
Títo ghúlovia môžu podľa svojej vôle vyžarovať vlny žiarenia ktoré liečia okolo stojacich ghúlov a zároveň zraňujú nepriateľa. Oni sú hlavné samce divokých ghúlov, pretože ostatní ghúlovia sú priťahovaní smrteľnou radiáciou ktorá vyžaruje z ich tela.
V Podsvetí, v Sekáčovej klinike môžete vidieť dvoch zamknutých ghúlov v ohrade. Zdá sa, že nedivokí ghúlovia ich tu používajú na liečenie.
Majú 240 HP.
Supermutanti
Supermutant
Najmladší a najslabší druh supermutanta. Nikdy nechodia sami, vždy sú v skupine pod vedením staršieho supermutanta. Majú zhruba 2-krát viac zdravia ako priemerný človek, ale u ľudí to trochu kompenzuje brnenie ktorého tento druh moc nemáva. Má 100 HP.
Používa: palice s klincami, lovecké pušky, trieštivé granáty. Nemá žiadne alebo skoro žiadne brnenie.
Surový supermutant
Tento druh je všeobecne silnejší, odolnejší a lepšie vyzbrojený. Týchto budete stretávať najviac akonáhle dosiahnete vyšší level. Majú 250 HP.
Používa: perlíky (obojručné kladivá), útočné pušky, raketomety, rotačné guľomety. Majú viacej brnenia čo ich robí odolnejšími.
Kapitán supermutantov
Kapitáni supermutantov sú vodcovia skupín armády supermutantov ktoré zužujú pustinu. Majú najviac 360 HP.
Používajú: čínske útočné pušky, superkladivá, raketomety, rotačné guľomety. Ich brnenie je ladené do čiernej farby a majú ho najviac zo všetkých supermutantov.
Vládca supermutantov (Broken Steel)
Najstarší a najsilnejší druh supermutantov, ktorý vypadá, že už je na ceste stať sa Behemothom. Ich inteligencia (v porovnaní s ostatnými supermutantami) je otázna, ale sú dosť chytrí na to aby vedeli používať energetické zbrane. Niekedy ich môžete stretnúť viesť skupinu supermutantov, ale častejšie konajú sami alebo vo dvojiciach. Vládcovia získavajú bonus k schopnosti podľa toho akú zbraň používajú. (+40 DMG keď útočia s trojpaprskovou laserovou puškou, +25 DMG keď útočia so superkladivom). Majú 1250 HP.
Používajú: Najčastejšie asi trojpaprskové laserové pušky, superkladivá, laserové rotačné guľomety a zriedka rotačné guľomety. Na to akú majú palebnú silu a aký sú odolní za nich dostávate relatívne málo XP a nenosievajú ani moc výbavy. (Aj keď celkom často majú pri sebe Mini atomovku)
Perla: Raz pri vychádzaní z GNR sa mi podarilo zastihnúť skupinku zrovna respawnovaných supermutantou, keď som vchádzal dnu vonku totiž bola len jedna hliadka. No a ako som tak vyšiel von tento macher (Vládca supermutantou) sa objavil zrovna vedľa mňa, keďže som vtedy nebol moc silný, rýchle som mu s brokovncou vystrelil tú jeho trojpaprskovú laserovú pušku a rýchle som ju zodvihol zo zeme aby ju nemohol vzať on. Keďže tento bol odzbrojený a moc odolný na to aby som ho likvidoval nechal som ho a rýchlo som sa vrhol zachrániť tú jednu hliadku pred Kapitánom supermutantov ktorý sa tam objavil tiež, zastrelil som ho a samozrejme Vládca sa hneď vrhol po jeho čínskej útočnej puške, stihol ju zobrať a začal z nej po mne páliť ako Rambo (Držal ju v jednej ruke pod pažou). Túto pušku som mu tieť rýchle vystrelil z rúk a hneď na to sa on rozbehol do nedalekej zrúcanej školy kde boli další supermutanti (asi zhánať dalšie zbrane), mal som ho v pláne nechať ísť (nechcel som míňať náboje) ale keď sa zo školy v ktorej vlastne nebol nikto len supermutanti začali ozývať tie supermutantie výkriky rozbehol som sa pozrieť čo sa tam deje (tá hliadka z bratstva tiež). A čo nevidím cez zrúcané steny, tento zrádca (ten Vládca supermutantov) tam mláti holými rukami svojich vlastných (prve po nich hádzal granáty ktoré tam boli na poličke :D) Ja som z toho fakt nemohol :D. Chudák sa asi snažil získať nejaké zbrane :D. Nechal som ich nech sa bijú (1 Vládca VS asi 5 Supermutantov). Po chvíli to Vládca vzdal a rozutekal sa von tým druhým vchodom do školy (nie ten pri GNR). Tak som tam teda nabehol (aj s hliadkou) a dorazil tých supermutantov čo tam zostali a išiel som po stopách Vládcu. Natrafil som na ňho zhruba tam kde ste prvýkrát stretli Lyonsovú, Redin a Vargasa. Tu úž som ho dorazil ja osobne kedže po bitke s jeho súdruhmi mu zostalo celkom málo života a stále nemal žiadne zbrane :D.
Supermutant Behemoth
Najväčšou hrozbou medzi supermutantmi z východného pobrežia je tento, v celej pustine je ich len päť. Jedná sa o najstaršieho a najsilnejšieho svojho druhu, sú oveľa väčší než akékoľvek iné humanoidné bytosti.
Zvyčajne používajú požiarny hydrant namontovaný na vodovodnom potrubí ako provizornú chladnú zbraň, tiež môžu používať svoje obrovské päste. Obe spôsobujú obrovské škody.
Obvykle ich zabijú dve strely z Tlsťocha, záleží na vašej skúsenosti s veľkými zbraňami. Majú 2000 HP.
Komentáre
Prehľad komentárov
Who can help with the problem of potency?
What advise a preparation?
Help with the problem of potency
(RichardTit, 8. 8. 2018 4:30)
Who can help with the problem of potency?
What advise a preparation?
into blood
(Michaelgon, 22. 3. 2018 7:01)v https://cialispcn.com when will cialis be generic
Tornado, earchquakes?! No, it is XEvil.
(Latonyaexara, 19. 2. 2018 4:52)
This message is posted here using XRumer + XEvil 4.0
XEvil 4.0 is a revolutionary application that can solve almost any antibot captcha.
Captcha Recognition Google (ReCaptcha-1, ReCaptcha-2), Facebook, BING, Hotmail, Yahoo,
Yandex, VKontakte, Captcha Com - and over 8400 other types!
You read this - it means it works! ;)
Details on the official website of XEvil, there is a free demo version.
Check YouTube video "XEvil ReCaptcha2"
Revolutional software XRumer 16.0 + XEvil solve ANY Captcha
(Twilasar, 15. 12. 2017 11:58)
Revolutional update of SEO/SMM package "XRumer 16.0 + XEvil 3.0":
captchas recognition of Google, Facebook, Bing, Hotmail, SolveMedia, Yandex,
and more than 8400 another subtypes of captchas,
with highest precision (80..100%) and highest speed (100 img per second).
You can connect XEvil 3.0 to all most popular SEO/SMM programms: XRumer, GSA SER, ZennoPoster, Srapebox, Senuke, and more than 100 of other software.
Interested? You can find a lot of demo videos about XEvil in YouTube.
Good luck!
P.S. XEvil 4.0. solve Google ReCaptcha2 too;)
XEvil will crash worldwide internet
(Juliezvaf, 27. 11. 2017 11:38)
This message is posted here using XRumer + XEvil 4.0
XEvil 4.0 is a revolutionary application that can bypass almost any anti-botnet protection.
Captcha Recognition Google (ReCaptcha-1, ReCaptcha-2), Facebook, Yandex, VKontakte, Captcha Com and over 8.4 million other types!
You read this - it means it works! ;)
Details on the official website of XEvil.Net, there is a free demo version.
Revolutional software XRumer 16.0 + XEvil 3.0 solving more than 8400 type of CAPTCHAs
(Claudiataf, 16. 11. 2017 23:00)
Revolutional update of SEO/SMM package "XRumer 16.0 + XEvil 3.0":
captcha solution of Google, Facebook, Bing, Hotmail, SolveMedia, Yandex,
and more than 8400 another subtypes of captchas,
with highest precision (80..100%) and highest speed (100 img per second).
You can connect XEvil 3.0 to all most popular SEO/SMM software: XRumer, GSA SER, ZennoPoster, Srapebox, Senuke, and more than 100 of other software.
Interested? There are a lot of demo videos about XEvil in YouTube.
See you later!
P.S. XEvil 4.0. solve ReCaptcha2 too;)
The best absolutely free binary options signals provider!
(Davidnes, 15. 5. 2017 8:46)
Nice to meet you!!!
Here is the link to facebook page of the absolutely free binary option alarms provider that sends signals every 15 min 24 hours per day for everyone! Check it!!! https://goo.gl/FQmKND
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50
Help with the problem of potency
(RichardTit, 18. 8. 2018 6:15)